.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سومين يادواره سرداران و 800 شهيد بهشهر

به مناسبت سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب، سومين يادواره سرداران و 800 شهيد شهرستان بهشهر با حضور عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما برگزار مي‌شود.

در چهارمين نشست بعد از ظهر امروز اعضاي كميته‌هاي مختلف ستاد يادواره سرداران و 800 شهيد اين شهرستان كه به رياست علي اصغر ميرزايي معاون فرماندار بهشهر برگزار شد، مسئول كميته‌ها با ارائه برنامه‌هاي خود بر تلاش همه‌جانبه دستگاه‌هاي اجرايي براي ارائه برنامه‌اي به يادماندني تاكيد كردند.

به گفته فرمانده سپاه ناحيه بهشهر و دبير ستاد سومين يادواره سرداران و 800 شهيد شهرستان بهشهر، برنامه‌هاي ستاد در واقع با همكاري20 كميته مجزا انجام مي‌شود كه در قالب هفت كميته اصلي گنجانده شده است.

غلامرضا شريعتي تشريح كرد: كميته‌هاي نظارت و ارتباطات و مساجد، ايثارگران و دانشجويي و بسيج، كميته زنان و كودكان و دانش‌آموزان و فرهنگيان، روستايي و تعاون، فرهنگي و مراسم‌ها و فضاسازي، اصناف و كارگري و ورزش و كميته پشتيباني دست‌اندركاران ستاد يادوراه شهدا و دهه فجر هستند.

وي با اشاره به نگاه جدي اعضاي ستاد به برنامه‌هاي دهه فجر و يادواره شهدا بيان داشت: برنامه‌هاي ستاد سومين يادواره سرداران و شهداي بهشهر در كنار برنامه‌هاي دهه فجر و راهيان نور به دليل حوادث پس از انتخابات با حساسيت خاصي دنبال مي‌شود تا حاصل تلاش همه دست اندركاران اين ستاد به زانو درآوردن كساني باشد كه خيال براندازي مقدسات و ارزش‌هاي انقلاب را دارند.

فرمانده سپاه ناحيه بهشهر با بيان اينكه دشمن هجمه جديدي را به نام جنگ نرم به راه انداخته است و در اين ميان وظيفه همه مسئولان به ويژه صدا و سيما، مطبوعات، تبليغات و فرهنگ و ارشاد اسلامي سنگين است گفت: از رئيس سازمان صدا و سيما دعوت كرديم تا در سومين يادواره شهداي بهشهر مهمان مردم ولايتمدار بهشهر باشد.

سومين يادواره سرداران و 800 شهيد شهرستان بهشهر 9 صبح پنج شنبه پانزدهم بهمن ماه در مصلاي جمعه اين شهرستان برگزار مي‌شود.
/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.